Sidor

söndag 20 april 2014

I min telefon




Man kan använda telefonen till mycket. Ringa, Smsa, en ständig kamera och så alla appar. I min telefon finns just nu:
 

Run keeper; sorgligt underanvänd, men roligt för att hålla koll på var och hur långt man gått. Använde den en del till att mäta mina vanliga gångstråk i början.


Hay day; min lilla bondgård där jag odlar morötter och föder upp kossor. Och så finns de helt logiska produktionsenheterna som popcornmaskin och sojasåsfabrik. Ett perfekt åka mtr spel.


Bitstrips; gör dina egna serier med dig själv och dina vänner som huvudpersoner. 


 

Och tillslut quizkampen; roligt roligt med frågesport. Man väljer ett tema av tre och så får man 3 frågor på det. Så tävlar man mot motståndare som får samma tre frågor.  Mina favorit teman är "tro och skrock", "kropp och knopp" och "mat och dryck".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar