Sidor

lördag 17 september 2016

Allt bra




Allt bra. Vi lever, trots tystnad här på bloggen.
Och ja, för er som undrat, jag sprang 10 km på Reykjavik marathon. Klarade mitt mål som var att springa hela sträckan utan att gå och gjorde det på 66 minuter. Inte min bästa tid på milen, men den första milen jag sprungit post-barn. Och det var så roligt. Fullt ös och pepp hela vägen runt, fint väder och massor av folk. Blev peppad på att fortsätta springa och har fantasier om att springa runt sjön hemma nästa sommar (typ 20 km). Det ska inte vara omöjligt.
Så för att motivera mig själv till träning och känna lite press på att ta mig ut så ska jag uppdatera mina försök här.. hehe. Vi får se hur det blir. Skulle allra helst vilja ha en liten fin widget på sidan som loggar mina km, men har inte lyckats klura ut hur man lägger till det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar