Sidor

söndag 16 oktober 2016

Summering av 2 veckors springturer


De senaste veckornas springturer.
Tisdag, 8 km
Söndag, 7 km
Tisdag, 8 km
Torsdag, 10 km
Söndag, 4,5 km

Summering; håller mitt mål med 2-3 tillfällen per vecka, 10-30 km per vecka.


Jag tycker att det är roligt att springa. Jobbigt men roligt. Och det ger mig tillfälle att se nya områden.


Och jag får bestämma mig att jag ska genomföra. Det har regnat en hel del det sistone, och det tar emot att ge sig ut i regn. Men man blir ju inte mer än blöt. 



I torsdags sprang jag det första av 6 vinterlopp.  Loppet går i genom en dalgång. Det var mörkt och regnigt. Och då det regnat flera dagar var vattendraget fullt av vatten och översvämmat delar av vägen. Så kallt och blött var det i 10 km.  Och så extremt roligt. Ser fram emot nästa lopp  i november. 

Lite galen måste man få vara.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar