Sidor

fredag 28 september 2012

Lever

Oj, vad tiden går fort. Jag lever, även om jag inte visat mig här på länge. Har denna vecka varit i Shanghai och inte haft tid till annat än möten och så har jag hållit i lite internutbildning under två dagar. Är nu tillbaka Hong Kong för ompackning och lite småfix idag innan jag reser ut ikväll. Men denna gång till härliga Sverige. Som jag har längtat efter att få komma hem lite. Jag hoppas att planet är i tid. Både resan till och från Shanghai var försenad med mer än tre timmar och det är segt på en tvåtimmarsflygning. OCh det blir långa dagar. Först arbeta och sedan hemflygning. Jag var hemma kl 0200 igår och har en arbetsdag i dag med, men jag ska jobba hemmifrån.

Dagen ser ut så här: grötfrukost, besök på genreralkonsulatet,, köpa adapter, fixa med jobbsaker som måste ordna med innan semester, ompackning och sedan flyger jag i kväll. Hurra. Vi ses snart!

1 kommentar: