Sidor

onsdag 24 oktober 2012

Mer Hotell

Mer Hotel. Är fortfarande kvar i KL men har bytt hotel. Detta är ett av de kanske tristaste hotel jag bott på. Anledningen till att jag bor här att att det finns i samma byggnad som de distributörer som jag jobbar med dessa dagar och det är skönt att slippa de långa transporterna i Kuala Lumpurs morgonrusningstrafik. Har bott här tidigare en vecka och det var lite segt. Denna gång bara en natt.

Hade planer på att gå till ett Spa som finns i bygganden. Har sett reklam för det i hissen. Tog en sväng förbi tidigare för att se vad de kan erbjuda, men det var ett riktigt deprimerande ställe så jag beslöt att gå till hotellrummet och göra myrorna sällskap istället.

Ett riktigt I-lands problem jag har... Klaga över mitt hotellrum... Men om man har varit på resande fot många dagar i rad med ständigt nya ställen och nya människor så är det skönt att ha ett ok hotell. Ett hotell med varm dusch, skön säng, internet och tyst air con.

Men jag har en fin utsikt i alla fall!

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar