Sidor

lördag 20 oktober 2012

Hilton Seoul

Det har blivit lite resor de senaste månaderna. Jag måste säga att hitintills har Hilton inte gjort mig beviken. Bor på Hilton Grand i Seoul och jag bor bra. Hinner inte vara så mycket på hotellet, men det är viktigt att sova gott. 

Korea hotellet erbuder följande:

Kassaskåpet finns i en utdragbar låda och inte i garderoben som på de flesta hotel. Får mig att känna mig som en hemlig agent då jag stoppar ned pengar och pass på detta "hemliga" gömställe. SKulle gärna ha ett sådant kassaskåp hemma.



Toaletten har alla möjliga finnesser. Kan bli ett rätt spännande besök om man trycker på fel knapp... Min sits har värmning på just nu och det är ganska trevligt när det börjar bli lite kyligare ute.



Och så har jag två stora sängar att välja på och allmänt trevlig inredning på rummet. Kunde ha det sämre. Nu läggdags!



2 kommentarer:

  1. Jag vill oxså bo på hotell

    SvaraRadera
  2. Man trottnar pa Hotell, hotellfrukostarna har ar inte sa imponerande heller. Men hotell som detta ar roligare alternativ an de med myror i.

    SvaraRadera