Sidor

måndag 26 november 2012

Kort summering av helgen

Har i helgen varit i Shenzhen. Åkte dit tillsammans med YP, young professionals, från Svenska handelskammaren. Jag tillhör visserligen inte de yngre av YP, men det är trevligt att följa med på deras utlykter. Denna gång på ett fabriksbesök och därefter lite shopping i ett stort varuhus. Påminde lite om Silk Market i Beijing. Och jag fick öva mina bästa prutnings kunskaper. Värst vad jag har blivit ringrostig på att pruta. Passade även på att få fotmassage och pedikyr. Alltid lika skönt.


 
 

Det har regnat och varit småmulet hela helgen. Så mycket regnmoln att jag knappt kunde se över till andra sidan. Men fortfarande ganska vacket.


 




 
En liten promenad längs vattnet i söndags, i nyfixade tånaglar och regnskorna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar