Sidor

söndag 11 november 2012

Massage

Idag har jag varit på massage. Efterlängtad massage. Man blir lite stel i kroppen av flygplan, mycket datorarbete och av att göra saker som ligger lite utanför ens bekvämlighetszon. Jag spänner mig i hela kroppen och det det går åt massor av energi samtidigt som det är roligt och utvecklande att göra nytt. Idag var det dags för lite energi tillbaka i kroppen.

Fick en rekomendation till ett ställe som heter Green Massage och som finns på flera olika ställen i Shanghai. Jag var på Xintiandi.



Bilderna kommer från deras hemsida.
http://www.greenmassage.com.cn/

Kanske den bästa massage/SPA upplevelse jag haft på mycket länge. Kan varmt rekomendera detta ställe om ni är i Shanghai. Nu gäller det vara att hitta lika trevligt ställe i Hong Kong. Någon som har tips?
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar