Sidor

tisdag 2 september 2014

Dempsey Road Singapore


  

Är just nu i Singapore och min fina kollega tog med mig ut på mat på kvällen efter lång arbetsdag med internutbildning och besök och utbildning för blivande kunder. Vi åkte till Dempsey Hill. Ett område i Singapore med massor olika restauranger och vintage och design inredning. Vi var där mest för maten och så är det enkelt att parkera på detta konstiga område mitt i Singapore, mitt i djungeln i ett område med parkeringsplatser som på ett storköp hemma. Här finns allt i matväg för alla smaker. 

Vi hamnade på The WineCompany, en mycket trevlig restaurang där jag åt en god ugnsbakad lax. Skönt och välbehövligt att bara få sitta och småprata med kollega utanför jobb och stressiga arbetsdagar.



Om ni befinner i er Singapore och har tröttnat på områdena längs Orchard Road, längs floden eller områden vid Clarke Quay så kan Dempsey Hills vara ett alternativ. Finns garanterat en smakinriktning för alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar