Sidor

tisdag 3 juli 2012

Kuala Lumpor

Fick flashbaks när jag landade på flygplatsen. Var där för elva år sedan, jag hade missat min anknytning mot Melbourne, tänkte då att jag skulle ta mig in i stan. Kom bara igenom immigrationsdiskarna och ut mot taxihållplatsen. Emot mig kom värmen, ljuden och alla människor. Så jag vände och gick tillbaka in till flygplatsens trygghet. Så länge har jag bara haft en stämpel i passet utan att ha varit i Malaysia.

Inser att ganska mycket har hänt sedan mitt allra första-utanför-Europa-möte. Skönt att ibland se att man utvecklas även om jag fortfarande ibland känner mig osäker i nya situationer.

Denna gång blir det bara en kort resa till KL och bara jobb. Har ändå lyckats ta en kvällspromenad så jag fick se tvilling tornen.

3 kommentarer:

  1. Coolt, ser ut som i alla filmer

    SvaraRadera
  2. Det var lite maktigt! Men egentligen bara en promenad dit och sedan direkt tillbaka till Hotell, sa jag har mycket kvar att se i KL!

    SvaraRadera