Sidor

söndag 17 februari 2013

Lyckan, kärleken och meningen med livet



Och då har jag avslutat  Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert för jag vet inte vilken gång i ordningen. Jag har läst den åtminstone två gånger under tiden i Hong Kong och jag har läst den flera gånger innan dess. Jag läser ofta om böcker, men denna bok har jag nog flest gånger på kortast tid.

Jag gillar boken helt enkelt. Gillar hur historien är berättad och vad som det berättas om. Har även sett filmen och den är inte alls lika bra, så läs boken istället! Men jag tycker den engelska boktiteln är bättre (eat, pray, love). Fastnar för olika delar i boken olika gånger jag läser den och tycker att den faktiskt ger mig något nytt var gång jag läser den och det kan jag inte riktigt säga om andra böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar