Sidor

torsdag 17 oktober 2013

Napp

Napp eller ej? Vårt älskade barn är nu 4 veckor gammal. Vi spenderar mycket tid i soffan, ammar och myser. Det är så det ska vara antar jag när de är så små. Men ibland känner jag mig som en levande snuttefilt när hon mest vill sova på mig eller ligga och mystutta länge och vaknar så fort jag lägger i från henne. Jag gillar närheten till mitt barn, men ibland måste jag äta, duscha, besöka badrummet osv. Det finns dagar då hon är extra närhetstörstande och vill inte släppa bröstet. Jag misstänker att jag hade kunnat få en 5 kilos tassel om jag reste på mig...

Soffmys på mamma

En annan slags tassel

Så nu har vi introducerat napp. En napp att ha för extramys, insomning och ganska smidigt att ha om hon blir kinkig när vi är ute på äventyr.

Nappad och klar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar