Sidor

måndag 6 maj 2013

Afrodites klinik för motvilliga älskande


Har ganska nyligen avslutat Afrodites klinik för motvillga älskande av Marica Cobbold Hjörne. Blev lite besviken. Den var inte lika bra som hennes tidigare böcker. Men jag skulle inte heller gå så långt som att avråda från boken. Jag tror jag bara hade höga förväntningar. Har läst många andra böcker av henne och länge var min abslouta favorit bok En smula dröm, en smula kärlek. Men det är trixigt med vad man gillar och inte gillar, och det är svårt att rekomendera andra människor böcker. Har vänner som älskar En smula dröm.... boken och så har jag andra kompisar som läst den och tycker att det var en superkonstig bok. Så smaken är ju delad och andra kanske tycker att Afrodites klinik för motviliga älskande är bra. Jag hade hellre rekomenderat att man läste: En guppy till kvällsmat, En förtrollad vardag eller En smula dröm, en smula kärlek. Gogglade på MCH och insåg att hon gett ut en annan bok som jag inte heller läst: Fjärilsjakten. Måste nog beställa den och får hoppas att jag gillar den bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar