Sidor

söndag 12 maj 2013

Poolhäng


Söndag och ledig dag i Singapore. Man kanske borde ha passat på att kolla in stan, men det enda jag har längtat efter i nöjesväg de senaste veckorna är en dag vid poolen. Lite sol på huden och en bra bok, att bara ta det lugnt. I Hong Kong känns det som jag förföljts av regn i minst 2 månader och det regnade även i Shanghai måndag, tisdag då jag var där. Så idag, en ledig dag, solig och varmt väder och en fin pool på hotellet.... Upptäcka Sinagapre får bli en annan dag. 

Jag har gjort två pool pass idag. Ett på förmiddagen läsandes skvallertidningar och simmat. Så skönt. Sedan blev det för varmt så jag tog en lång promenad med matpaus och lyckades även inhandla en ny bok. Så kvällpasset vid poolen blev bokläsning och sedan en fin skymmning över floden och höghusen.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar