Sidor

tisdag 26 juni 2012

Tisdag

För alla som undrade, visst funkar det att koka ägg i en ångkokare! Lite klurigt med tidtagning dock. Ångade äggen ca 11 minuter och de blev då helt ok. Ångade samtidigt sparris. Så nedan ser ni min första hemmalagade måltid; ägg, sparris, tonfisk, tomat och rödlök. Riktigt gott och lite nyttigt tänker jag.


Egen (?) lagad mat


Nedan kommer en bild på Mega Box. Det är min grannbyggnad på kontoret. Här finns allt. En hel våning med restauranger med bara kinesisk mat, massa andra matställen. En stor mataffär, isrink, biograf, H&M och IKEA, för att bara nämna några affärer. Det händer att jag slinker in hit på lunch eller efter jobb för lite shopping!



2 kommentarer:

  1. Hej karolin, mormor och morfar håller på att lära sig hur man kommenterar på din blogg. Man kan ändra så man inte behöver ha ett konto, man kan välja att bara skriva sitt namn.

    / Matilda, morfar och mormor

    SvaraRadera
  2. Coolt. Vet inte alls hur det fungerar! jag gör det via min bloggerprofil. Bra att du hjälper MaPa!

    SvaraRadera