Sidor

torsdag 21 juni 2012

Filmkväll

Oh ja. Jag kollar på mycket film, nästan en film varje kväll. TV utbudet är inte riktigt vad jag är sugen på och film är så skönt. En total verklighetsflykt ett par timmar. Får det att låta som om jag inte trivs och det är inte sant, men kvällar är långa och man måste göra annat än att träna eller jobba. Så jag kollar på film (bland annat). I kväll har jag sett The holiday och jag tror jag lett konstant i två timmar. Gillar verkligen filmen och filmmusiken!


Rekomenderas till de som gillar romantiska filmer....

5 kommentarer:

  1. Ja, visst är det en underbart! Tack för kortet! Alla blev superglada o hälsar. Vet inte om du fick mitt meddelande?
    Stor kram o glad midsommar!

    SvaraRadera
  2. ...en underbar filmgengre...

    SvaraRadera
  3. Om du gillar romantik så måste du se "The Illusionist". En film att må bra av...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att kortet kom fram!
      Ska kolla in filmtipset, tack!

      Glad midsommar!

      Radera
  4. Tyckte också det var en mysig film. Du borde se serier, mad man, breaking bad.....

    SvaraRadera